مجموعه مردمی کتاب بخوانیم

با هدف ترویج امر کتابخوانی

مجموعه مردمی کتاب بخوانیم

با هدف ترویج امر کتابخوانی

مجموعه مردمی کتاب بخوانیم



به ادامه مطلب مراجعه فرمایید




📚نقش و رسالت زن (دوره ۵ جلدی)

گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب

✍🏻 امیرحسین بانکی پورفرد (گردآوری)
📇 انتشارات انقلاب اسلامی

جلد اول، عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی اسلامی

در پنج فصل و با عناوین عفّت و حیا، روابط زن و مرد، حجاب و پوشش، کشف حجاب و بی بندو باری، و روش برخورد با بی بندو باری ارائه می گردد.


جلد دوم، الگوی زن

ضرورت ارائه ی الگوی صحیح در حیات انسانی، فاطمه ی زهراسلام الله علیها الگوی جامع زن و حیات انسانی، حضرت فاطمه ی زهراسلام الله علیها وعرصه ی خانوادگی، عرصه ی مجاهده ی سیاسی و اجتماعی، عرصه ی معرفتی عرفانی، عرصه ی عبادی، عظمت و کمالات، الگوی عاشورایی زن، الگوهای قرآنی زن، الگو شدن زن مسلمان ایرانی دسته بندی و ارائه می گردد.


جلد سوم، زن و خانواده

با ارائه ی موضوعی و عنوانی بیانات مقام معظّم رهبری، در سه فصل، اهمیّت و ریشه یابی مسائل زنان، زن در فرهنگ غرب، منزلت و جایگاه زن در اندیشه ی اسلامی، می توان با ریشه یابی مسائل زنان، تفاوت نگاه غرب و نگاه اسلام را در موضوع زن بازشناسی کرد.



جلد چهارم، جایگاه و مسائل زنان در فرهنگ اسلام و تجدّد

با ارائه ی موضوعی و عنوانی بیانات مقام معظّم رهبری، در سه فصل، اهمیّت و ریشه یابی مسائل زنان، زن در فرهنگ غرب، منزلت و جایگاه زن در اندیشه ی اسلامی، میتوان با ریشه یابی مسائل زنان، تفاوت نگاه غرب و نگاه اسلام را در موضوع زن بازشناسی کرد.


جلد پنجم، عرصه‌های حضور اجتماعی زن

بیانات در سه فصل با عناوین: جایگاه اجتماعی زنان، تعلیم و تربیت زنان و نقش زن در انقلاب اسلامی، تدوین شده و در تمامی این زمینه ها سعی شده است آرای مقام معظّم رهبری(مدّظلّه العالی) به صورت دقیق استخراج و با عنوانگذاری مناسب سیر منطقی موضوعات بگونهای ارائه گردد که پاسخگوی مشکلات و نیازهای امروز باشد.


در استخراج، گردآوری و دسته بندی سخنان معظّمٌ له و ارائه ی آن در قالب اثر حاضر، تمامی سخنرانی ها و پیام های ایشان درباره ی زنان، از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا سال۱۳۹۲ حتّی سخنانی که رسانه ای نشده است ـ مانند توصیه هایی که هنگام خواندن خطبه ی عقد به جوانان داشته اند ـ مورد بررسی قرار گرفته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی