مجموعه مردمی کتاب بخوانیم

با هدف ترویج امر کتابخوانی

مجموعه مردمی کتاب بخوانیم

با هدف ترویج امر کتابخوانی

مجموعه مردمی کتاب بخوانیم

زایو


خواندن داستان‌های علمی- تخیلی آن‌هم وقتی پای یک رمان ایرانی وسط باشد خیلی می‌چسبد. وقتی به ایران ۱۴۲۰ سفر می‌کنی و با کشور مواجه می‌شوی که قدرت برتر علمی دنیاست، خصوصاً اینکه بساط صهیونیست‌ها جمع شده و کشور جمهوری اسلامی فلسطین تشکیل‌شده است.



«مصطفی رضایی کلورزی» نویسنده جوان این رمان ایرانی که انتشارات کتابستان معرفت آن را منتشر کرده است، فضایی پرهیجان را برای خوانندگانش ترسیم کرده است. دورانی که در آن یک بیماری وحشتناک به نام «زی.اُ.» یا «زایو» دنیا را فراگرفته است و تعداد زیادی از جمعیت زمین به‌واسطه گسترش این بیماری مرده‌اند. در این هنگام از جانب کشور فلسطین گزارشی به ایران می‌رسد که در آن به وجود یک آزمایشگاه مشکوک در اعماق زمین، در منطقه‌ای در فلسطین اشاره می‌شود. دکتر علی پارسا محقق و میکروب‌شناس ایرانی برای یافتن سرنخ‌هایی از زایو و نجات ساکنان زمین با یک گروه آموزش‌دیده برای رفتن به این آزمایشگاه آماده می‌شوند ولی در مسیر با اتفاقات مختلفی روبرو می‌شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی