مجموعه مردمی کتاب بخوانیم

با هدف ترویج امر کتابخوانی

مجموعه مردمی کتاب بخوانیم

با هدف ترویج امر کتابخوانی

مجموعه مردمی کتاب بخوانیم

مهلت شرکت: تا 7 آبان 1398

جوایز: سفر به هر نقطه از ایران به همراه خانواده ۵ نفره و ۸ دستگاه دوچرخه و هشت هدیه ۵ میلیون ریالی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، ۱۶ کارت هدیه یک میلیون ریالی و ۲۴ کتاب از تازه‌های نشر کشور با امضای نویسنده به‌نام برگزیدگان

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

شیوه شرکت در مسابقه:

علاقمندان می توانند با خرید کتاب اوسنه گوهرشاد با تخفیف ویژه 40 درصد ،پس از مطالعه کتاب پاسخ سوالات و کد انحصاری روی برگ سوال را طبق الگوی ارائه شده به سامانه پیامکی انتشارات آستان قدس رضوی ارسال نمایند تا علاوه بر قرعه کشی بزرگ نهایی از جوایز هشت هفته قرعه کشی ویژه تمامی شرکت کنندگان مسابقه بهره مند شوند .

همراه با کتاب برگ سوال حاوی کد انحصاری ویژه قرعه کشی ارائه میشود.

نحوه پاسخ به سوالات:

برچسب را بخراشید و کدقرعه کشی را همراه با پاسخ سوالات پشت برگه طبق الگوی زیر به شماره 30003209 پیامک نمایید.

ابتدا پاسخ سوالات را از سمت چپ به راست بنویسید + نام کتاب +کد انحصاری

  مثال 14234113 اوسنه گوهرشاد 8856325801

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین سعیدی مدیرعامل انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) گفت: ششمین پویش مطالعاتی انتشارات به‌نشر با محوریت مسابقه کتابخوانی ملی کتاب «اوسنه گوهرشاد» نوشته سعید تشکری همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود.

وی با اعلام این‌که از سال ۹۵ تاکنون ۵ پویش مطالعاتی شامل مسابقه کتابخوانی ریحانه ۱ و ۲، مهمان امام، دعبل و زلفا و درهوای انقلاب به مناسبت‌های گوناگون توسط این مجموعه برگزار شده، گفت: در مجموع این ۵ پویش بالغ بر ۳۶۰ هزار نفر در این مسابقات کتابخوانی شرکت کرده‌اند. برگزاری مسابقات و پویش‌های کتابخوانی و مطالعاتی یکی از سرفصل‌های مصوب ابلاغی به مجموعه انتشارات آستان قدس رضوی است. اداره‌ای تحت عنوان اداره تبلیغی-ترویجی در این مجموعه از سال ۹۵ ایجاد و فعالیت‌هایی از قبیل برگزاری مسابقات، نشست‌های نقد وبررسی، رونمایی و جشن امضا و سایر برنامه های تبلیغی کتاب محور را برگزار می‌کند.

مدیرعامل انتشارات به‌نشر همچنین در تشریح مسابقه ملی کتابخوانی «اوسنه گوهرشاد» ویژه دهه کرامت گفت: اوسنه در لغت به معنای افسانه است و کتاب اوسنه گوهرشاد مجموعه داستان‌های به‌هم‌پیوسته فارسی و روایت خیالی هم‌گام با داستانی نو ومبتنی بر حقیقت از واقعه ۲۱ تیر، شهادت و سرکوب خونین قیام مردم در مسجد گوهرشاد، حرم مطهر رضوی و زندگی گوهرشاد بیگم در دوره تیموریان است. این رمان با استفاده از تکنیک‌های فانتزی جان بخشی به شخصیت‌های داستان در زمان‌های مختلف موقعیت‌هایی فوق‌العاده برای خوانندگان خلق می‌کند.

سعیدی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با خرید کتاب «اوسنه گوهرشاد»، پس از مطالعه دقیق کتاب پاسخ سؤالات و کد انحصاری روی برگ سؤال را طبق الگوی ارائه‌شده به سامانه پیامکی اعلام شده ارسال کنند تا علاوه بر قرعه‌کشی بزرگ نهایی از جوایز هشت هفته قرعه‌کشی ویژه تمامی شرکت‌کنندگان در مسابقه بهره‌مند شوند. برای مرحله نهایی یک هدیه ویژه سفر به هر نقطه از ایران به همراه خانواده ۵ نفره و ۸ دستگاه دوچرخه در نظر گرفته شده و برای ۸ هفته قرعه‌کشی هفتگی نیز هشت هدیه ۵ میلیون ریالی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، ۱۶ کارت هدیه یک میلیون ریالی و ۲۴ کتاب از تازه‌های نشر کشور با امضای نویسنده به‌نام برگزیدگان پیش بینی شده است.

وی در پایان گفت: منبع مسابقه با تخفیف ۴۰ درصدی از پشت جلد عرضه می‌شود. قیمت مصوب برای فروش این رمان ۱۵ هزارتومان است و عرضه بیشتر از این رقم مورد تایید است. تلاش شده این اثر در تمام کتابفروشی‌های سراسر کشور در دسترس عموم قرار گیرد.

اطلاعات بیشتر در سایت :   http://m.behnashr.com/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی